ورود به حساب ثبت نام جدید فراموشی کلمه عبور
برای ورود به حساب کاربری خود، نام کاربری و کلمه عبورتان را در زیر وارد کرده و روی “ ورود به حساب” کلیک کنید.





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.





نمایش نتایج: از 1 به 4 از 4
  1. #1
    charming
    كاربر عادي
    تاریخ عضویت
    2018 Sep
    نوشته ها
    46
    0
    1
    نوشته های وبلاگ
    10

    شرکت نرم افزاری

    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ] بهپردازان در سال1381کار خود را شروع کرد و در پروسه فعالیت های خود در ابتدا ساخت نرم افزار و طراحی سایت و بانک های اطلاعاتی را در دستور کار خود قرار داد که این روند به صورت همکاری با شرکت های مختلف ادامه داشت تا این مجمـوعه را در مسیری ها قـرار داد با این مضمون که به صـورت پیمـانی از شرکتـهای بزرگتر کار را دریافت و در اختیار ایشان قرار می داد .
    فعالیتهای اخیر به تدریج گسترش یافت و شرکت در زمینه تبلیغات و مخصوصا [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ] بصورت حرفه ای و با استخدام نیروی مجرب وارد بازار رقابت شد و همچنین در ساخت نرم افزار توسعه چشم گیری پیدا کرد و در یک شرکت نرم افزاری که نرم افزارهای کامپیوتری را توسعه می دهد و توزیع می کند که ممکن است برای یادگیری، آموزش، ارزیابی، محاسبه، سرگرمی و یا انجام بسیاری از کارهای دیگر استفاده شود.

    شرکت های نرم افزاری تحت انواع مدل های تجاری مانند هزینه های مجوز، ارائه اشتراک یا شارژ توسط معاملات عمل می کنند. که [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ] بهپردازان در این زمینه به پیشرفت قابل توجهی رسید و همینطور در پروسه تکاملی فعالیتها,مجموعه به تفکیک بخش سخت افزار از نرم افزار و ادامه فعالیت آنها با دو عنوان مشخص ام با یک مدیریت واحد نائل آمد .
    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ] بهپردازان خدمات نرم افزاری خود را در حوزه هــــای زیر در زمینه طراحی و توسعه نرم افزار انجام می دهد.
    • نرم افزار تحت ویندوز.
    • نرم افزار تحت وب.
    • نرم افزار موبایل.
    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ].
    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]

    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]
  2. #2
    charming
    كاربر عادي
    تاریخ عضویت
    2018 Sep
    نوشته ها
    46
    0
    1
    نوشته های وبلاگ
    10
    موفقیت چیزی نیست جز طرحى که به خوبی برنامه *ریزی شده باشد. کلید موفقیت به عنوان یک مشاور، داشتن درکی از کسب و کار است. با این حال اغلب مشاوران فاقد دانش اساسی مورد نیاز برای ایجاد یک طرح موفق هستند.
    در اينجا هدف مشخص کردن موارد اصلی است که شما باید آنها را برای کسب موفقیت به عنوان یک
    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ] توسعه دهید.
    پنج ستون موفقیت یک [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ] به عنوان پيش درآمد آموزش بهره مندى از ابزارهاى نوين

    در اينجا نحوه ى آماده شدن یک [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ] برای رسیدن به موفقیت و ابزارهایی که برای جذب مشتری راغب، تنظیم لیست و فروش بدانها نیاز دارد بيان می* شود.
    موفقیت چیزی نیست جز طرحى که به خوبی برنامه *ریزی شده باشد. کلید موفقیت به عنوان یک مشاور، داشتن درکی از کسب و کار است. با این حال اغلب مشاوران فاقد دانش اساسی مورد نیاز برای ایجاد یک طرح موفق هستند.
    در اينجا هدف مشخص کردن موارد اصلی است که شما باید آنها را برای کسب موفقیت به عنوان یک [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ] توسعه دهید.
    5 ستون موفقیت در املاک و مستغلات
    1 - بازاریابی مشتری راغب (Lead Marketing)
    2 - بازاریابی تنظیم لیست (Listing Marketing)
    3 - بازاریابی ارجاع (Referral Marketing)
    4 - بازاریابی بانک اطلاعاتی (Database Marketing)
    5 - مدیریت فردی (Personal Management)
    شما باید یک استراتژی برای هر ستون داشته باشید و در هر یک از این ستون ها، باید ابزار مورد نیاز برای کسب نتایج را داشته باشید.

    1 - بازاریابی مشتری راغب (Lead Marketing)

    شما باید یک استراتژی بازاریابی داشته باشید که مشتریان احتمالی را تشویق کند تا با شما تماس بگیرند. با این حال، تماس تنها از طریق تلفن انجام نمی* شود زیرا مشتریان احتمالی دوست ندارند زياد تلفنى با مشاوران تماس بگیرند
    بنابراین شما نیاز به یک روش راحت تر برای تماس با مشتری راغب دارید، از قبیل:
    الف) وب سایت های شخصى
    ب) وب سایت های آژانس هاى املاك
    پ) وب سایت *هاى آگهى محور خانه
    ت) وب سایت *هاى مشاوران املاك برند
    ث) آگهى* هاى خریدار و فروشنده *ى خانه
    ج) گزارش* هاى معاملات خانه
    چ) ابزارهاى فضاى مجازى چون تلگرام، اينستاگرام، يوتيوب، آپارات، پينترست و...


    2 - بازاریابی تنظیم لیست (Listing Marketing):

    این هفته، چطور لیست *ها را دریافت می* کنید؟ چگونه جریان ثابتی از مشتریان راغب را حفظ می *کنید؟ با استفاده از ابزارهای تنظیم لیست، مانند:
    وب سايت*هاى رايگان آگهى* هاى [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ] و فروش و رهن و [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ].
    1 - وب سایت گزارش لیست مشتريان
    2 - وب سایت گزارش املاک فروخته شده در بازار
    3 - وب سایت گزارش فروشنده* ها و موجرين
    4- داشتن سيستم* هاى پيشرفته مديريت ارتباط با مشترى (CRM)

    3 - بازاریابی ارجاع (Referral Marketing):
    تصور کنید که زمان و پول خود را برای جذب مشتری راغب سرمایه گذاری کرده *اید و سپس مشاهده کنید که همه آنها را از دست داده *اید، زیرا با آنها ارتباط برقرار نکردید. این دقیقن همان چیزی است که در رابطه با مشاور و مشتریان راغب او اتفاق می* افتد.
    تحقیقات اثبات کرده* اند که شما باید نام خود را حداقل 3 بار در ماه به مشتریان راغبتان گوشزد کنید تا آنها بتوانند با شما معامله کنند.
    شما باید ابزارهای زیر را در برنامه بازاریابی ارجاعی خود داشته باشید. هر ابزار به عنوان یک یادآور برای بانک اطلاعاتی شما از اینکه شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می* دهید، استفاده می* شود.
    1 - وب سایت خبرنامه
    2 - وب سایت فهرست* های جدید
    3 - وب سایت املاک تازه فروخته شده
    4 - وب سایت نمونه کارهای شخصی
    5 - وب سایت مشاور
    6 -صفحه اصلی اینترنت برای مشتریان راغب و مشتریان
    -7 هرگونه فعاليت مفيد براى برند سازى شخصى

    4 - بازاریابی بانک اطلاعاتی (Database Marketing):
    چگونه با مشتریان و مشتریان راغب خود در تماس باشید؟ شما نیاز به یک بانک اطلاعاتی دارید که به شما اجازه می دهد تمام ابزارهای خود را در یک مجموعه جمع کنید. این بانک اطلاعاتی باید مبتنی بر ارايه گزارش* هاى مستمر باشد. این بانک اطلاعاتی همچنین باید به طور خودکار اطلاعات تماس مشتریان راغب، از جمله شماره تلفن، آدرس و نوع درخواست آنها را جمع* آوری کرده، و سپس این اطلاعات را به صورت خودکار در بانک اطلاعاتی شما ذخیره کند.


    5 - مدیریت فردی (Personal Management):
    اگر شما برای موفقیت برنامه ریزی نداشته باشید، موفقیت شما ناامید کننده خواهد بود. تمام کسب و کار املاک و مستغلات شما باید درون یک نرم افزار خوب و آسان نوشته شده، قرار گیرد که به شما در مدیریت موفقیت تان کمک كند.
    نويسنده: جسيم قادرى
    خدمات سایت ایران مسکن
    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]
    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]
    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]
    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]
    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]
    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]
    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]
    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]
    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]
    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]
  3. #3
    charming
    كاربر عادي
    تاریخ عضویت
    2018 Sep
    نوشته ها
    46
    0
    1
    نوشته های وبلاگ
    10

    مشاور املاک

    موفقیت چیزی نیست جز طرحى که به خوبی برنامه *ریزی شده باشد. کلید موفقیت به عنوان یک مشاور، داشتن درکی از کسب و کار است. با این حال اغلب مشاوران فاقد دانش اساسی مورد نیاز برای ایجاد یک طرح موفق هستند.
    در اينجا هدف مشخص کردن موارد اصلی است که شما باید آنها را برای کسب موفقیت به عنوان یک
    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ] توسعه دهید.
    پنج ستون موفقیت یک [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ] به عنوان پيش درآمد آموزش بهره مندى از ابزارهاى نوين

    در اينجا نحوه ى آماده شدن یک [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ] برای رسیدن به موفقیت و ابزارهایی که برای جذب مشتری راغب، تنظیم لیست و فروش بدانها نیاز دارد بيان می* شود.
    موفقیت چیزی نیست جز طرحى که به خوبی برنامه *ریزی شده باشد. کلید موفقیت به عنوان یک مشاور، داشتن درکی از کسب و کار است. با این حال اغلب مشاوران فاقد دانش اساسی مورد نیاز برای ایجاد یک طرح موفق هستند.
    در اينجا هدف مشخص کردن موارد اصلی است که شما باید آنها را برای کسب موفقیت به عنوان یک [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ] توسعه دهید.
    5 ستون موفقیت در املاک و مستغلات
    1 - بازاریابی مشتری راغب (Lead Marketing)
    2 - بازاریابی تنظیم لیست (Listing Marketing)
    3 - بازاریابی ارجاع (Referral Marketing)
    4 - بازاریابی بانک اطلاعاتی (Database Marketing)
    5 - مدیریت فردی (Personal Management)
    شما باید یک استراتژی برای هر ستون داشته باشید و در هر یک از این ستون ها، باید ابزار مورد نیاز برای کسب نتایج را داشته باشید.

    1 - بازاریابی مشتری راغب (Lead Marketing)

    شما باید یک استراتژی بازاریابی داشته باشید که مشتریان احتمالی را تشویق کند تا با شما تماس بگیرند. با این حال، تماس تنها از طریق تلفن انجام نمی* شود زیرا مشتریان احتمالی دوست ندارند زياد تلفنى با مشاوران تماس بگیرند
    بنابراین شما نیاز به یک روش راحت تر برای تماس با مشتری راغب دارید، از قبیل:
    الف) وب سایت های شخصى
    ب) وب سایت های آژانس هاى املاك
    پ) وب سایت *هاى آگهى محور خانه
    ت) وب سایت *هاى مشاوران املاك برند
    ث) آگهى* هاى خریدار و فروشنده *ى خانه
    ج) گزارش* هاى معاملات خانه
    چ) ابزارهاى فضاى مجازى چون تلگرام، اينستاگرام، يوتيوب، آپارات، پينترست و...


    2 - بازاریابی تنظیم لیست (Listing Marketing):

    این هفته، چطور لیست *ها را دریافت می* کنید؟ چگونه جریان ثابتی از مشتریان راغب را حفظ می *کنید؟ با استفاده از ابزارهای تنظیم لیست، مانند:
    وب سايت*هاى رايگان آگهى* هاى [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ] و فروش و رهن و [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ].
    1 - وب سایت گزارش لیست مشتريان
    2 - وب سایت گزارش املاک فروخته شده در بازار
    3 - وب سایت گزارش فروشنده* ها و موجرين
    4- داشتن سيستم* هاى پيشرفته مديريت ارتباط با مشترى (CRM)

    3 - بازاریابی ارجاع (Referral Marketing):
    تصور کنید که زمان و پول خود را برای جذب مشتری راغب سرمایه گذاری کرده *اید و سپس مشاهده کنید که همه آنها را از دست داده *اید، زیرا با آنها ارتباط برقرار نکردید. این دقیقن همان چیزی است که در رابطه با مشاور و مشتریان راغب او اتفاق می* افتد.
    تحقیقات اثبات کرده* اند که شما باید نام خود را حداقل 3 بار در ماه به مشتریان راغبتان گوشزد کنید تا آنها بتوانند با شما معامله کنند.
    شما باید ابزارهای زیر را در برنامه بازاریابی ارجاعی خود داشته باشید. هر ابزار به عنوان یک یادآور برای بانک اطلاعاتی شما از اینکه شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می* دهید، استفاده می* شود.
    1 - وب سایت خبرنامه
    2 - وب سایت فهرست* های جدید
    3 - وب سایت املاک تازه فروخته شده
    4 - وب سایت نمونه کارهای شخصی
    5 - وب سایت مشاور
    6 -صفحه اصلی اینترنت برای مشتریان راغب و مشتریان
    -7 هرگونه فعاليت مفيد براى برند سازى شخصى

    4 - بازاریابی بانک اطلاعاتی (Database Marketing):
    چگونه با مشتریان و مشتریان راغب خود در تماس باشید؟ شما نیاز به یک بانک اطلاعاتی دارید که به شما اجازه می دهد تمام ابزارهای خود را در یک مجموعه جمع کنید. این بانک اطلاعاتی باید مبتنی بر ارايه گزارش* هاى مستمر باشد. این بانک اطلاعاتی همچنین باید به طور خودکار اطلاعات تماس مشتریان راغب، از جمله شماره تلفن، آدرس و نوع درخواست آنها را جمع* آوری کرده، و سپس این اطلاعات را به صورت خودکار در بانک اطلاعاتی شما ذخیره کند.


    5 - مدیریت فردی (Personal Management):
    اگر شما برای موفقیت برنامه ریزی نداشته باشید، موفقیت شما ناامید کننده خواهد بود. تمام کسب و کار املاک و مستغلات شما باید درون یک نرم افزار خوب و آسان نوشته شده، قرار گیرد که به شما در مدیریت موفقیت تان کمک كند.
    نويسنده: جسيم قادرى
    خدمات سایت ایران مسکن
    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]
    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]
    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]
    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]
    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]
    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]
    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]
    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]
    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]
    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]
  4. #4
    charming
    كاربر عادي
    تاریخ عضویت
    2018 Sep
    نوشته ها
    46
    0
    1
    نوشته های وبلاگ
    10
    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ] فعالیت یک بازی ماجراجویی فیزیکی است که در آن بازیکنان با استفاده از سرنخ‏ها، نکات و استراتژی‏ها برای حل مسائل و دستیابی به اهداف خود، یک سری از پازل‏ها و معماها را حل می‏کنند. بازیکنان یک محدودیت زمانی مشخص برای یافتن پاسخ معماها و سرنخ‏هایی که در داخل اتاق پنهان شده ‏اند، دارند.

    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]از بازی‏های ویدئویی "فرار از اتاق" الهام گرفته شده است. بازی‏ها در مکان‏های مختلفی از قبیل سلول‏های زندان، خانه‏ های متروکه، سفینه‏ ها و هر مکان دیگری که سازگار با داستان بازی باشد، بهره می‏گیرند.

    تاریخچه [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]

    اولین ات[برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]در سال 2007 در شهر کیوتو ژاپن راه اندازی شد و به دلیل استقبال بی نذیر از آن طی مدت کوتاهی به 8000 [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]در سراسر دنیا رسید. [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ] بر اساس نوع داستان و چگونگی طراحی اتاق برای افراد بین 7 سال تا 70 سال مناسب و دوست داشتنی است

    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ] تهرومز

    ماجراجویی و هیجان از فاکتورهای اصلی یک تفریح دست جمعی و جذاب به شمار می رود. اگر دوست دارید دوستانه و یا خانوادگی خود را به چالشی منحصر به فرد دعوت کنید [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ] تهرومز بهترین مقصد برای شما خواهد بود. در این بازی شما باید به کمک هم از یک مخمصه خلاص شوید و راه خروج را پیدا کنید! [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ] در اکثر کشورهای جهان طرفداران بسیار زیادی دارند. در ایران نیز به دلیل محبوبیت و جذابیتی که این بازی به ارمغان آورده است، روزبه روز بر تعداد اتاق های فرار افزوده می شود. طراحی بازی در مجوعه تهرومز هوشمندانه و هیجان انگیز صورت گرفته است؛ و تلاش بر آن بوده تا تمامی احساسات و ذکاوت شما را به چالش بکشاند. ایجاد لحاظات شاد و مفرح برای شما تخصص ماست. در اسکیپ روم شما می توانید با دوستان خود ساعاتی را بدون فکر کردن به دنیای پیرامون خود، غرق در یک بازی عجیب و هیجان انگیز شوید. دعوت به این اتاق ها می تواند یکی از خاصترین و جذابترین راه های سوپرایز کردن افرادی باشد که دوستشان دارید، در [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ] تهرومز شما می توانید با حل کردن معما لذت شیرین همکاری و همدلی، فرار و گریز، فکر و اندیشه، نجات و بقاء و ساعات خوشی را در کنار عزیزانتان تجربه کنید.
    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]
    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]
    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]
    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]
نمایش نتایج: از 1 به 4 از 4

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 RC 2