ورود به حساب ثبت نام جدید فراموشی کلمه عبور
برای ورود به حساب کاربری خود، نام کاربری و کلمه عبورتان را در زیر وارد کرده و روی “ ورود به حساب” کلیک کنید.





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.





نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1
  1. #1
    arg89
    كاربر عادي
    تاریخ عضویت
    2018 Dec
    نوشته ها
    3
    0
    0
    نوشته های وبلاگ
    17

    Crm - سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان

    CRM یک راه تضمین شده برای مدیریت آسان
    با استفاده از [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ] نیازی نیست همیشه در محل کار حضور فیزیکی داشته باشید تا کارمندان کار خود را به خوبی انجام دهند. بلکه می*توانید در هر مکانی که هستید با دسترسی به اینترنت کسب و کار خود را مدیریت کنید. با استفاده از [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ] کارمندان می*دانند که کم کاری و یا هر گونه سوءاستفاده ایی از چشم شما مخفی نخواهد ماند و هچنین گزارشاتی که از نحوه عملکرد آنها بدست می*آورید می*تواند باعث ایجاد انگیزه برای آنها بشود و کارها همیشه به خوبی انجام بپذیرند.

    طبیعتا برای شما و سایر اعضای شرکت اتفاق افتاده که به دلیل مشغله کاری، بعضی از وظایف به موقع انجام نشده و یا خیلی پیگیری*هایی که می*توانستند مشتریان احتمالی را به مشتریان واقعی تبدیل کنند به دلیل فراموش شدن یا به موقع پیگیری نشدن این شانس را از دست داده اند. این فراموشی*ها آمار قابل توجهی را در شرکت*ها و سازمان*ها به خود اختصاص داده اند که با جلوگیری از آنها می*توان نتایج شگفت انگیزی را در کسب وکار مشاهده کرد.



    ویژگی*های کلی نرم افزار CRM
    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ] به صورت خودکار وظایف و پیگیری*های مشخص شده برای کارمندان را در زمان*های معین به آن*ها یادآوری می*کند.

    این نرم افزار تحت وب امکان اتصال به سانترال مرکزی شرکت یا سازمان شما را دارد؛ و روند آن به این صورت است که هر وقت تلفن شروع به زنگ زدن می*کند اطلاعات مشتری در سیستم نمایش داده می*شود که به سادگی و به سرعت می*تواند به تاریخچه و سوابق مشتری دسترستی پیدا کرد.

    این سوابق عبارتند از: تماس های انجام شده، پیامک*ها، ایمیل*ها، فکس ها، پیگیری*های انجام شده، قراردادها، نمایش وضعیت کارهای کنونی مشتری و اینکه همکاران در تماس های قبلی با مشتری چه مباحثی را دنبال کردند و نتیجه تماس های قبلی چه بوده است.

    برای مطالعه*ی متن کامل این مقاله می*توانید به [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ] مراجعه کنید.
    ویرایش توسط arg89 : 2019-01-30 در ساعت 01:45 PM
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 RC 2