ورود به حساب ثبت نام جدید فراموشی کلمه عبور
برای ورود به حساب کاربری خود، نام کاربری و کلمه عبورتان را در زیر وارد کرده و روی “ ورود به حساب” کلیک کنید.





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.





نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1
  1. #1
    latifan
    كاربر عادي
    تاریخ عضویت
    2018 Sep
    نوشته ها
    3
    0
    0

    هماهنگی پنل اس ام اس تبلیغاتی و استراتژی بازاریابی

    شاید فکر کنید این دسته **بندی کردن کار سخت و وقت *گیری است و به درد شما نمی *خورد؛ اگر این *طور فکر می *کنید باید بگویم که سخت در اشتباهید. چرا؟ چون داشتن یک دسته *بندی مشخص در آینده کمک بسیاری به صرفه*جویی در وقت و هزینه* هایتان می *کند و بوسیله ی آن، می*توانید مخاطبانتان را بهتر آنالیز کنید.
    با دسته* بندی درست مشتری*ها می *توانید اس ام اس های تبلیغاتی را به صورت بهینه ارسال کنید. در واقع شما با این کار ، فقط پیامکی که واقعا نیاز است را به هر گروه ارسال می *کنید و از هدر رفت هزینه *های تبلیغاتی خودتان هم جلوگیری می* کنید.

    دسته بندی مشتریان

    همان طور که می *بینید دسته *بندی مشتریان می *تواند کار پیچیده*ای باشد. اما به شما یک روش ساده معرفی می *کنیم تا بتوانید با استفاده از آن، به راحتی مشتریانتان را دسته *بندی کنید.
    با یک دسته *بندی درست، محتوای ارزشمند تری از طریق پیامک منتقل شده و مخاطب ارتباط بیشتری با پیامک شما برقرار می *کند. در نهایت این ارتباط باعث افزایش فروش شما می *شود.
    مشتریان خود را طبق: علایق و سلایق، سطح مالی، مشخصات فردی، موقعیت جغرافیایی و... دسته بندی کنید.
    فایدۀ استفاده از سامانه پیامکی و طبقه بندی مشتریان این است که تبلیغات شما به جای درستی می *رود و هزینه *هایتان با ارسال پیامک به مخاطبان غیرهدف، هدر نمی *رود.
    یادآوری به مشتریان از طریق [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]
    شاید فکر کنید این دسته **بندی کردن کار سخت و وقت *گیری است و به درد شما نمی *خورد؛ اگر این *طور فکر می *کنید باید بگویم که سخت در اشتباهید. چرا؟ چون داشتن یک دسته *بندی مشخص در آینده کمک بسیاری به صرفه*جویی در وقت و هزینه* هایتان می *کند و بوسیله ی آن، می*توانید مخاطبانتان را بهتر آنالیز کنید.
    با دسته* بندی درست مشتری*ها می *توانید اس ام اس های تبلیغاتی را به صورت بهینه ارسال کنید. در واقع شما با این کار ، فقط پیامکی که واقعا نیاز است را به هر گروه ارسال می *کنید و از هدر رفت هزینه *های تبلیغاتی خودتان هم جلوگیری می* کنید.

    دسته بندی مشتریان

    همان طور که می *بینید دسته *بندی مشتریان می *تواند کار پیچیده*ای باشد. اما به شما یک روش ساده معرفی می *کنیم تا بتوانید با استفاده از آن، به راحتی مشتریانتان را دسته *بندی کنید.
    با یک دسته *بندی درست، محتوای ارزشمند تری از طریق پیامک منتقل شده و مخاطب ارتباط بیشتری با پیامک شما برقرار می *کند. در نهایت این ارتباط باعث افزایش فروش شما می *شود.
    مشتریان خود را طبق: علایق و سلایق، سطح مالی، مشخصات فردی، موقعیت جغرافیایی و... دسته بندی کنید.
    فایدۀ استفاده از [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ] و طبقه بندی مشتریان این است که تبلیغات شما به جای درستی می *رود و هزینه *هایتان با ارسال پیامک به مخاطبان غیرهدف، هدر نمی *رود.
    یادآوری به مشتریان از طریق پنل پیامکی

    پیگیری ها

    می دانید که پیامک های تبلیغاتی بیشتر از سایر روش ها توسط مشتریان دیده می شود. ممکن است مخاطبان ما عضو رسانه های اجتماعی نبوده یا برای چک کردن ایمیل هایشان به اینترنت دسترسی نداشته باشند. بنابراین، با ارسال پیامک انبوه به بانک اطلاعاتی که قبلا ازمشتریان خود جمع آوری کرده ایم با سرعت بیشتر و نرخ بازدید بالاتری پیام خود را به مخاطب می رسانیم.

    با اندکی تفکر هوشمندانه بر رفتار مشتریان خود، مطمئنا بهترین روش برای ارسال پیامک تبلیغاتی را پیدا خواهید کرد. مشتریان ترجیح می دهند با استفاده از سریع ترین راه با شما ارتباط برقرار کنند. شرکت هایی که تصمیم به برقراری ارتباط با مشتریان از طریق پنل پیامکی ندارند؛ در تعاملات مهم از بین می روند.

    یکی از مهم*ترین ویژگی*های [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ] و پیامک انبوه این است که شما هزینه* تان تا چند برابر کاهش پیدا می*کند با اینکه از طرف دیگر بازده کارتان به ۹۸ درصد می* رسد! مهم *ترین گواه بر این ادعا این است که موبایل ها الان یکی از شخصی *ترین وسیله*های یک شخص هستند و افراد روزانه تقریبا ۱۴ ساعت تلفن* شان را نزدیک خودشان نگه می *دارند!
    ویرایش توسط latifan : 2018-09-16 در ساعت 11:56 AM
    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ][برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]
    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]
    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]
    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 RC 2