سلام،روزتون بخیر
روش های برند سازی آنلاین اغلب به تولید منجر می شود و فروش را تحریک می کند. به همین دلیل است که بازاریابان در واقع ارزش سرمایه گذاری در برند تجاری آنلاین را تخفیف می دهند. اما حتی برای بازاریابانکه از طریق عملکرد خود زندگی می کنند و با سود و زیان فروش همراه هستند، صرف نظر از سرمایه گذاری در برند اشتباه است. بیایید نگاهی به روش های برند سازی آنلاین بکنیم.

درک ارزش روش های برند سازی آنلاین
برخلاف آن چه برخی از فروشندگان در پاسخ مستقیم مشتری ممکن است فکر کنند، سرمایه گذاری در برند تجاری آنلاین، صرفا صرف پول در برند تجاری نیست. این امر ایجاد یک نهاد است که حتی زمانی که هیچ معامله ای یا تبلیغی برای تحریک مشتری وجود نداشته باشد؛ با مشتریان تداخل پیدا می کند و آن ها را دوباره باز می گرداند. وب سایت و ساختن برند تجاری در اینترنت یک راه طولانی برای افزایش آگاهی و ایجاد اعتبار شماست، افراد بیشتری در برند شما سرمایه گذاری می کنند. با توجه به این مطلب، بازاریابان نیاز به شناسایی این موضوع دارند که آشنایی با روش های برند سازی آنلاین باید یک اولویت باشد، زیرا می تواند شما را در دستیابی به درآمد بیشتر کسب و کار کمک کند. به طور خلاصه، اگر می خواهید کسب و کار خود را به صورت آنلاین رشد دهید، ابتدا باید برند تجاری خود را رشد دهید.

برای آشنایی با روش های برند سازی آنلاین باید ابتدا مخاطبان خود را بشناسید
ابتدا باید خصوصا قبل از شروع به ایجاد استراتژی های محتوایی و برنامه های ارتباطی، درک صحیح از مخاطبان خود داشته باشید. خوشبختانه، ابزارهای زیادی وجود دارد که می تواند به شما در شناسایی مخاطبان هدف کمک کند، از جمله محصولات comScore، Nielsen، Google و Compete می تواند به خوبی کمک کند. ابزارهایی مانند این ها به شما امکان جمع آوری اطلاعات بیشتری در مورد مخاطبین را فراهم می کند، از جمله جنسیت، سن، وضعیت تاهل، درآمد خانوار و محلی.

صدایی برای برند خود باشید
بر اساس تحقیقات، آن چه مخاطبان شما می خواهند بشنوند و پیامی را که می خواهید مطرح کنید را باید به بهترین شکل انجام دهید. این موضوع پایه ای برای تبلیغ برند شما خواهد بود. اما در انجام روش های برند سازی آنلاین، این موضوعات را در ذهن داشته باشید:

یک ذهنیت باز داشته باشید و همه ایده ها را در نظر بگیرید (وقتی واکنش ژیکو را برسی کنید متوجه خواهید شد که تیم خلاقش ابتدا با استفاده از یک مارمولک به عنوان صدایی برای برند خود استفاده کردند). هنگامی ایجاد محتوا، با مخاطبان خود صحبت کنید، اگر به عنوان یک مکالمه ای که مربوط به آن ها است، با آن ها ارتباط برقرار کنید، آن ها بهتر پاسخ می دهند.

اعتبار خود را آنلاین کنید
ساختن اعتبار شما به صورت آنلاین شباهت به تغذیه شبکه بازاریابی دارد، اما این موضوع به همان اندازه آسان نیست و زمان بیشتری نیاز دارد. اولا مهم است که یک استراتژی مشخص برای رسیدن به مخاطبان خود داشته باشیم. بعد، شما باید تاکتیک هایی که در این روند استفاده می کنید را بشناسید. به عنوان مثال، مطمئن شوید که هر گونه مشارکت آنلاین موجود را در اختیار دارید تا بتوانید شهرت خود را به صورت آنلاین، رشد دهید. انجام این کار نه تنها باعث ایجاد پیوند هایی برای وب سایت شما می شود، بلکه می تواند حضور برند تجاری خود را افزایش دهد. به طور کلی هرچه شهرت شما در اینترنت افزایش یابد، روش های برند سازی آنلاین قوی تر خواهد شد.

وبلاگِ سایتِ پنتازوم مقاله های خیلی خوبی توی حوزه های برندسازی و تبلیغات و... داره و خدمات بازاریابی و مشاوره ی کسب و کار ارائه میدن که برای داشتن یه کسب و کار موفق واقعا مفید هستن میتونن بازدهیه کارتون رو خیلی افزایش بده،بهتون پیشنهاد میکنم سایتشون رو ببینید [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]