اینستاگرام ، بزرگترین شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس موبایلی است که این روز ها بسترخوبی برای برندسازی ، دیده شدن کسب وکار ها بعد از [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ] است . در ادامه همراه با [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ] باشید.در این مقاله قصد داریم تا به اینستاگرام مارکتینگ در [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ] و بعد از [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ] بپردازیم. پس همراه باشید.بعد از [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ] ، اینستاگرام بهترین بستر دیجیتال مارکتینگ برای کاربران ایرانیبا توجه به فعال بو*دن و امکان دسترسی به این شبکه اجتماعی قدرتمند و پر طرفدار در ایران شاهد حضور کاربران ایرانی بسیار زیاد و همچنین شرکت*ها و سازمان*های ایرانی در این شبکه اجتماعی هستیم، تا جایی که مشاهده می*شود سازمان*های دولتی، بانک*ها و مراکز درمانی و عمومی دولتی و خصوصی و همچنین افراد مشهور ایرانی بسیاری در اینستاگرام حضور دارند.امکان اشتراک گذاری آسان عکس ها و تصاویر مزیت بسیار بزرگی برای کسب و کار ها است (شرکت*ها، اشخاص، محصولات، معرفی خدمات و … ) این امکان، ثبت رویدادها, کنفرانس*های صنعتی و گروه*های کاربری ، محصولات تولیدی، خدمات قابل ارائه و غیره را فراهم کرده و میدان دید آن*ها را افزایش می دهد. مشتریان دائم و احتمالی، محتواهای نمایشی را دوست دارند بنابراین دقت کنید که در محتواهای بازاریابی خود دائما از عکس و تصویر استفاده کنید.باید به پروفایل*های تان در شبکه های اجتماعی مانند ویترینی برای کسب و کارتان نگاه کنید. چیزی که اینستاگرام را به عنوان یک ابزار بازاریابی از دیگر شبکه های اجتماعی بهتر کرده است، امکان ایجاد تزئینات و زیبایی*های بیشتر است. می توانید با قراردادن تصاویر زیبا از محصولاتتان کاربران را جذب کنید و در این تصاویر، از نورپردازی، رنگ*ها و افکت هایی استفاده کنید که هرچه بیشتر به زیبایی محصول یا پیام تصویری*تان بیافزاید. هرچه عکس ها، با کیفیت تر و زیباتر باشند، بهتر است.دیجیتال مارکتینگ در [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ] با اینستاگرام سرعت بخشیده میشود : همانطور که مستحضر هستید اساس کار اینستاگرام اشتراک تصاویر است، اما استفاده از عکس بعد [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ] در اینستاگرام چه تأثیری دارد؟– جلب احساسات: یک محتوای نمایشی به گونه*ای احساسات بازدیدکننده را تحت تاثیر قرار می*دهد که یک محتوای متنی قادر به اینکار نیست. به*واسطه اپلیکشن*هایی که اشتراک*گذاری عکس*ها و تصاویر آسان کرده، استفاده از متن در رده دوم اهمیت قرار می گیرد.– ایجاد صمیمیت: عکس*ها جنبه خصوصی شرکت شما را نمایان می*کنند. اکنون مشتریان دائم و احتمالی می توانند از طریق عکس*ها و بدون رد و بدل ایمیل با پیغام*های مربوطه با برند شما ارتباط برقرار کنند.– سرگرمی ها : در دنیای کسب و کار استفاده از اپلیکشن*های اشتراک گذاری تصویر و عکس یک فرصت عالی برای شماست تا مشتریان خود را از طریق مسابقات و سایر کمپین های تصویری به روشی لذت بخش سرگرم کنید.جالب است بدانید که اینستاگرام :بیش ار 700 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد!بیش ار 200 میلیون کاربر فعال روزانه دارد!حال شما به عنوان یک فروشنده و کسی که می خواهد در تجارت خود موفق باشد چگونه کار تبلیغات را انجام می دهید؟ ترجیح می دهید از بازاریابی سنتی استفاده نمایید یا بازاریابی اینترنتی و یا در این زمینه چه شبکه اجتماعی را مد نظر دارید و چه رسانه*ای را انتخاب می نمایید؟ قطعا به دنبال رسانه*هایی خواهید رفت که طرفداران بیش تری دارند و بیش تر مورد توجه کاربران قرار گرفته و پر رفت و آمد تر هستند.