[برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]
برای یک تاجر موفق که در یک سازمان بین *المللی کار می* کند، رفتن به یک سفر کاری، به طور مثال بازدید از شعبه **ی آسیای شرقی کمپانی مذکور، رویدادی تکرار شونده حساب می* شود. با این که شبکه *های اجتماعی و به طور کلی اینترنت، کار ارتباطات از راه دور را بسیار سهل ساخته *اند، اما هنوز هم این دسته از سفر*ها روی بورس هستندبه گزارش مجله اکونومیست، شرکت*ها و سازمان *های اقصی نقاط کره *ی خاکی، بیش از 1.25 تریلیون دلار هزینه این گونه مسافرت* ها را متقبل شدند. اگر در زمینه انگلیسی تجاری دانش و توانایی مناسب را نداشته باشید، به طور حتم از این سفر*ها وحشت دارید. برای ارتقاء اعتماد به نفس حاصل از قابلیت خود، در این مقاله با کالج زبان پارمان همراه شوید.
ارتباط انگلیسی تجاری و درک تفاوت زمانی و فرهنگی

زمانی که شما به مقصد مورد نظرتان می* رسید، به خصوص اگر سفر شما بین قاره* ای باشد، دچار خستگی مفرط ناشی از پرواز می* شوید، که در اصطلاح انگلیسی تجاری، به آن Jetlag می* گوییم. در ضمن، از یاد نبرید که ساعت محلی مقصد، با آن زمانی که ساعت شما نشان می* دهد، متفاوت است. این پدیده را Time Zone می*نامند.
بعد از خلاص شدن از دردسر*های ناشی از دو رویداد اخیر، نوبت به تفاوت میان فرهنگ* های ملل مختلف می *رسد. از اختلاف سلیقه در طعم غذا، تا تفاوت های مذهبی میان مسلمانان و مسیحیان، همگی پتانسیل این را دارند، که شما را به چالش بکشند. به سردرگمی یک گردشگر، از این تفاوت* های فاحش فرهنگی Culture shock می* گویند.