ورود به حساب ثبت نام جدید فراموشی کلمه عبور
برای ورود به حساب کاربری خود، نام کاربری و کلمه عبورتان را در زیر وارد کرده و روی “ ورود به حساب” کلیک کنید.





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.





نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2
  1. #1
    tazehaa
    كاربر عادي
    تاریخ عضویت
    2017 Jul
    نوشته ها
    156
    0
    1

    بازاریابی ایمیلی

    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]

    روز به روز به تعداد کسب و کارهایی که به حضور و فعالیت در فضای آنلاین برای رشد کسب و کارشون و بازاریابی شبکه های اجتماعی علاقه نشون می دن داره اضافه می شه
    اگر هنوز جزو این کسب و کارها نیستید پیشنهاد می کنم مقاله 6 مزیت کلیدی بازاریابی شبکه های اجتماعی برای کسب و کارها را مطالعه کنید
    به همین علت با مدیران زیادی برخورد کردم که متاسفانه یک سری باورهای اشتباه دارن و در اینجا به چند تا از اونها اشاره می کنم
    1- باید در تمام شبکه های اجتماعی فعال باشم
    متاسفانه این یک باور غلطی هست که بسیار رایج هست . شما باید ببینید مخاطبان شما در کدام شبکه اجتماعی فعال هستند . شبکه های اجتماعی رسانه هایی هستند که هر کدام مخاطب مخصوص به خودشون رو دارن . آیا مخاطبان تمام رسانه ها یک جور فکر می کنند؟ علائق یکسانی دارن ؟ نیازهای یکسانی دارن؟
    طبعا خیر . پس در انتخاب رسانه مورد نظر مخاطبانتون دقت کنید . لزوما همه شبکه های اجتماعی مناسب فعالیت شما و کسب و کارتون نیستند
    2- محتوای یکسان برای همه شبکه های اجتماعی تولید می کنند
    این هم یکی دیگه از اشتباهات هست . اگر در دو یا چند شبکه اجتماعی حضور دارید حتما سعی کنید به فراخور اون شبکه و مخاطبانی که در آن حضور دارن تولید محتوای اختصاصی کنید . هر چند که فراموش نکنید از لحاظ استراتژی باید فعالیت شما در همه رسانه ها یکپارچه باشه اما از لحاظ ادبیات نگارشی و فرمت محتوا متفاوت باشید
    3- شبکه های اجتماعی را جدا از وب سایت در نظر می گیرند
    برخی ها گمان می کنند به تنهایی با تمرکز بر روی اینستاگرام و فعالیت در آن می تونن فروش و رشد کسب و کارشون رو متحول بکنن !!!! این باور هم کاملا اشتباه هست
    می توان گفت استراتژی های بازاریابی اینترنتی اگر به صورت یکپارچه باشند، موثر و کارا هستند . اگر وب سایت شما ضعیف هست و فاقد استانداردهاست و همچنین استراتژی های بازاریابی محتوایی و .... را بر روی وب سایت پیاده سازی نکردید ، فعالیت در شبکه های اجتماعی به تنهایی برای شما مفید نخواهد بود
    کسب و کار اینترنتی قدرتمند با وب سایت حرفه ای آغاز می شود و پس از آن به کمک شبکه های اجتماعی رشد و توسعه پیدا می کند
    4- نگرش و تفکر رسانه های آفلاین را در مورد رسانه های آنلاین دارند
    تفاوت اساسی رسانه های اجتماعی با رسانه های جمعی مثل رادیو ، تلویزیون و نشریات چاپی این هست که در رسانه های اجتماعی همه چیز به صورت تعاملی هست و کاربر یا مخاطب شما برخلاف رسانه های جمعی به راحتی و به سرعت به پیام شما پاسخ مثبت یا منفی می دهد و شما را نقد می کند
    باید برای پاسخ به فیدبک های منفی و مخالفت ها خودتان را آماده کنید . اصل مدیریت بحران در شبکه های اجتماعی را نباید نادیده بگیرید
    نحوه برخورد با فیدبک های منفی و مخالفت ها تصویر برند شما رو در ذهن مخاطبان می سازد
    و نکته دیگر در این بخش این هست که برخلاف رسانه های آفلاین که تبلیغات در آنها مستقیما به فروش و معرفی کالا و خدمات اشاره دارد در شبکه های اجتماعی فروش مستقیم اثرگذاری بسیار پایینی برای مخاطبان دارد
  2. #2
    sargoncopany
    كاربر عادي
    تاریخ عضویت
    2017 Aug
    نوشته ها
    1
    0
    0

    مقالات رایگان در زمینه کمپین های تبلیغاتی

    کمپین های تبلیغاتی در ایران واقعا شناخته شده نیستند. مخصوصا کمپین های ایمیلی ، متاسفانه افراد اقدام به ارسال اسپم می کنندو بعد از عدم کارکرد تبلیغات ایمیلی گله مند هستند. قوانین گوگل برای تبلیغات ایمیلی کاملا مشخص است.
    شما براحتی میتوانید با گوگل آنالیتیک میزان کلیک از این تبلیغات و میزان فروش ناشی از آن را مشاهده و مدیریت کنید.
    تمام مقالات نحوه انجام اینکار بصورت رایگان در بخش مقالات زیر قسمت بهینه سازی سایت در صفحه [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ] موجود است
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 RC 2