ورود به حساب ثبت نام جدید فراموشی کلمه عبور
برای ورود به حساب کاربری خود، نام کاربری و کلمه عبورتان را در زیر وارد کرده و روی “ ورود به حساب” کلیک کنید.





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.





نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1
  1. #1
    alireza-res
    كاربر عادي
    تاریخ عضویت
    2017 Mar
    نوشته ها
    9
    0
    0
    نوشته های وبلاگ
    2

    مفهوم بازاریابی دیجیتالی

    بازاریابی دیجیتال چیست ؟
    دیجیتال مارکتینگ یا همان [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ] چه در ابعاد بزرگ اجرا شود و چه در ابعاد کوچک، موتور کسب و کار امروز است! یک بازاریابی دیجیتال تاثیرگذار، به بازاریابی** گویند که میان تکنولوژی الکترونیک و روانشناسی بازار ارتباط ایجاد کند. ما در اینجا درباره اصول اساسی بازاریابی دیجیتال، یعنی نتیجه و فرایند یک شغل و همچنین دیدگاه تجار صحبت خواهیم کرد و با تلاشی هوشمندانه، سعی می*کنیم که از بیان اصطلاحات تکنیکی خاص بپرهیزیم و [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ] و مفاهیم آن را با زبانی ساده و آسان توصیف نماییم.
    در توصیف [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ] بهتر است که از بیان مفاهیم مصطلح چشم*پوشی کنیم، زیرا اگرچه آن**ها مفاهیمی عمومی هستند و یادگیری آن**ها آسان است، اما دانش کمی را منعکس می**کنند. به نظر ما،دیجیتال مارکتینگ به مفهوم استفاده از تکنیک*هایی است که به تجار اجازه استفاده از بهترین*های بازاریابی و دیجیتال را در کنار مفاهیم پایه بازاریابی می*دهد. بازاریابی دیجیتال به*معنای دریچه دیگری از بازاریابی نیست. در مقابل، این مفهوم راهی جدید در بازاریابی است که در آن می*توان به تحلیل رفتار مشتری نیز پرداخت.
    چه مفاهیمی جزو بازاریابی دیجیتال به حساب نمی آیند؟
    برای درک بهتر تکنیک*های بازاریابی دیجیتال، بهتر است به طبقه*بندی آنچه در این دسته قرار نمی*گیرد بپردازیم. شیوه*های بازاریابی سنتی چون تبلیغات کاغذی، رادیو، تلویزیون و بیلبوردها جز دسته بندی*های بازاریابی دیجیتال نیستند. این کانال*ها در دوره*ای بسیار موفق بوده*اند، اما در دوره مدرن امروزی خیر.
    ما معتقدیم که شیوه*های بازاریابی سنتی دارای سه محدودیت هستند:
    1.ارتباط یک سویه و نداشتن زمان کافی برای تحلیل بازخوردها:
    به نظر ما، بازاریابی خیابانی دوطرفه است. متاسفانه، بازاریابی سنتی اجازه این ارتباط دوسویه میان مشتری و بازاریان را نمی*دهد.
    2.گرایش به شبکه*های اجتماعی و اینترنت:
    انفجار شبکه*های اجتماعی و اینترنت کلید ارتباط زمان واقعی را در اختیارمان قرار داده است. بسیاری از کانال*های ارتباطی سنتی از وجود سرعت بالای بازاریابی جدید بی*بهره*اند و نمی*توانند چنین ارتباط سریعی را ایجاد کنند.
    3.تمرکز بر اصول بازاریابی مدرن:
    همچنان که بازاریابی سنتی به دنبال درک این تاثیرات است، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی مدرن بر جنبه*های مهمی چون ایجاد تجربیاتی برای مصرف*کنندگان تمرکز کرده است.
    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]
    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]
    ویرایش توسط alireza-res : 2017-09-19 در ساعت 11:17 AM
    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ][برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]
    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]
    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]
    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 RC 2