ورود به حساب ثبت نام جدید فراموشی کلمه عبور
برای ورود به حساب کاربری خود، نام کاربری و کلمه عبورتان را در زیر وارد کرده و روی “ ورود به حساب” کلیک کنید.





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.





نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2
  1. #1
    nooshin88
    كاربر عادي
    تاریخ عضویت
    2016 Nov
    نوشته ها
    45
    0
    2

    کسب رضایت مشتریان در طراحی سایت


    بعضی مواقع، وظیفه یک طراح سایت فراتر از ایجاد و طراحی یک سایت زیبا و کارآمد خواهد بود. شما ممکن است مجبور باشید متناسب با موقعیتی که در آن قرار دارید و مشتریانی که با آن*ها مواجه هستید،* وظایف مختلفی را عهده*دار شوید.

    آموزگاری، یکی از پررنگ*ترین نقش*هایی است که اغلب شما باید برعهده بگیرید. این مهم می*تواند به سادگی توضیح دادن در مورد نحوه عملکرد وب سایت شما در جهت برآورده شدن نیازها و خواسته*های مشتریان شما باشد. البته این بخش آموزش می*تواند از تنوع زیادی برخوردار باشد.

    زمان*هایی وجود دارد که مشتریان شما، مشتریانی آگاه به تکنولوژی نیستند. این درست در زمانی است که مشتریان شما سعی دارند در زمینه*ای مشارکت داشته باشند که در حیطه تخصصی آن*ها نیست، که همین مسأله ممکن است کار را برای آن*ها دشوارتر کند. این حس ممکن است برای خیلی از ماها اتفاق افتاده باشد مانند زمانی*که وسیله*ای در خانه نیاز به تعمیر داشته باشد.

    شما چگونه در چنین شرایطی، این راحتی را برای مشتریان خود فراهم می*کنید؟ اینجاست که باید در نقش یک معلم و یا درمانگر وارد شوید.

    گوش دهید و نقاط ضعف را شناسایی کنید

    اولین قدم در ایجاد یک محیط راحت برای مشتریان آن است که با دقت به آن*ها گوش کنید و سخنان آن*ها را بشنوید. اگر آن*ها وب سایتی دارند و احساس رضایت نسبت به آن ندارند در صدد آن باشید که دلیل آن را پیدا کنید.

    می*بایست فراتر از اصول اولیه طراحی سایت، قدم برداشته و پیش*روید. شما ممکن است پی ببرید که مشکلاتی در زمینه به*روز رسانی محتویات سایت و یا سیستم مدیریت محتوای سایت وجود دارد. شاید وب سایت شما به خودی خود، راحتی و انعطاف مورد نیاز مشتریان را نداشته*باشد. این حتی می*تواند بخاطر فقدان اعتماد و ضعف ارتباطی با طراح قبلی باشد.

    جستجو کنید و پیدا کنید چه اتفاقاتی افتاده*است و چه عواملی موجب بوجودآمدن چنین مشکلاتی شده*اند.

    این اطلاعات به شما کمک خواهند کرد تا نسبت به انتظارات مشتریان خود آگاه شوید و به نقاط ضعف موجود در کار خود پی*ببرید. پس از آن شما می*توانید طرحی را تنظیم کنید که شامل کلیه این نقطه نظرات باشد.

    توضیح روند

    این ممکن است خیلی دشوار باشد که توضیح دهیم ما چه*کار می*کنیم. ممکن است برای شما پیش آمده باشد که بخواهید در مورد اضافه شدن یک ویژگی فانتزی و یا مدرن به وب سایت، با شخصی که آگاهی کافی را در این حوزه ندارد، صحبت کنید. شما به خوبی می*دانید در چه مورد صحبت می*کنم! در این موارد ابتدا یک حالت سردرگمی بر چهره این افراد نقش می*بندد، سپس لبخندی می*زنند و می*گویند"فوق*العاده است." (حتی اگر آن*ها کوچکترین ذهنیتی نسبت* به آنچه شما تلاش می*کنید برای آن*ها شرح دهید، نداشته*باشند.)

    بنابراین کلید موفقیت دراینجاست که شما به صورت کاملا مؤدبانه برای مشتریان خود در مورد چگونگی عملکرد سایت در راستای رسیدن مشتریان به اهداف خود توضیح دهید.

    سعی کنید به این فکر کنید که اگر نقش*ها برعکس می*شد شما چه احساسی داشتید؟ اگر قرار بود مشتریان شما برای شما درمورد کسب و کار خود توضیح دهند شما چه توقعاتی از آن*ها داشتید؟

    یک طرح ساده از مراحل پیچیده در بیشتر موارد کفایت می*کند. به مشتریان خود اجازه دهید بدانند که آن*ها می**توانند در هر موقعیتی سوالات خود را بپرسند. وجود یک خط ارتباطی آزاد، بخش مهمی از ایجاد اعتماد است.

    با اعتماد به نفس و صادق باشید

    صحبت کردن با اعتماد به نفس می*تواند بسیار دشوار باشد. تنها به یاد داشته باشید که شما در زمینه کاری خود فردی متخصص هستید و نسبت به آنچه می*گویید آگاهی لازم را دارید. اگر با آگاهی و اعتماد به نفس لازم صحبت کنید، صحبت*های شما می*تواند در راستای ایجاد احساس راحتی بیشتر برای مشتریان شما پیش* رود.

    از طرفی دیگر، ما می*دانیم که برخی از افراد (بغیر از شما) علی*رغم عدم آگاهی نسبت به موضوعی، با اعتماد به نفس و مطمئن در مورد آن صحبت می*کنند. این می*تواند خیلی خوب باشد اما به شرط آن*که شما آگاهی لازم را نسبت به آن موضوع نداشته باشید.

    اگر شما در مورد موضوعی آگاهی لازم را ندارید، به مشتریان خود این اطمینان را بدهید، بسیار خرسند خواهید بود که در مورد آن تحقیقات لازم را انجام داده و در اسرع وقت به اطلاع آن*ها خواهید رسانید.

    همچنین توصیه می*شود درمورد جنبه*های مثبت و منفی پروژه پیش*روی خود صادق باشید. برای مثال به جای *این*که همانند یک ربات بگویید: تمام مشکلات شما را حل خواهیم کرد، توضیح بدهید چه مشکلی پیش آمده و سعی کنید تا محدودیت*های بوجود آمده را برطرف کنید. اغراق کردن، تنها موجب بوجود آمدن انتظارات غیر واقعی خواهد شد.

    به طور کلی، صادق بودن موجب می*شود تا مورد احترام بیشتری قرار بگیرید و این شانس را برای شما بوجود خواهد آورد که دیگر نگران سرپوش گذاشتن بر وعده*های دروغین خود نباشید. این بسیار ساده*تر خواهد بود.

    فراتر از کسب و کار

    رابطه بین شما و مشتری اغلب می*تواند یک رابطه طولانی مدت باشد. با توجه به آن، گسترده شدن روابط فراتر از یک رابطه کاری، می*تواند آسایش بیشتری را برای هر دو طرف فراهم کند.

    بخشی از زمان خود را به صحبت در مورد موضوعات مورد علاقه طرفین اختصاص دهید. می*توانید در مورد خانواده*ها و یا حتی ورزش و امثال آن*ها صحبت کنید.

    واضح است که شما نمی*خواهید روابط به سمت روابطی بسیار شخصی پیش*رود. تنها سعی کنید به کمک این روابط بهترین قضاوت را داشته باشید.

    یک مشتری راحت، یک مشتری خوشحال است

    هیچ فرمول جادویی وجود ندارد که مشتریان شما با شما و یا پروژه*ای که بر روی آن کار می*کنید احساس راحتی کنند. بیشتر از هر چیزی، برخورد خوب با مردم و داشتن اندکی همدردی با آن*ها می*تواند نقش بسزایی در این مقوله داشته باشد. یک راه درست و واقعی را پیدا کنید که مرتبط با اشخاص دیگر و در سطحی انسانی باشد.

    در طول سالیان دراز، من با مشتریان زیادی برخورد داشته*ام که از هر نظر باهم متفاوت بوده*اند. از نظر بازه سنی، ذهنیت*ها و غیره. بعضی از آ*ن*ها، با تکنولوژی آشنایی زیادی داشته*اند و برخی دیگر نه چندان. من دریافته*ام که این عوامل نمی*توانند در نتیجه نهایی پروژه نقش اساسی داشته*باشند. بعضی از سایت*هایی که من احساس می*کنم موفق بوده*اند از جمله سایت*هایی بوده*اند که من توانسته بودم رابطه خوبی با مشتری برقرارکنم.

    زمانی که رابطه*ای خوب به*همراه اعتماد متقابل وجود داشته باشد نتیجه ای فراتر از انتظار طرفین درگیر، بدست خواهدآمد.

    درواقع کار ما شاید فراتر از طراحی وب سایت و کدزدن*ها باشد. اگرچه طراحی سایت، یک خط بسیار فنی از کار است اما عواملی بیش از عوامل انسانی درگیر در این موضوع تأثیر خواهند داشت. این مهم نیست که مهارت*های فنی ما چه میزان زیاد است بلکه توانایی ما برای ایجاد ارتباط با مردم موضوعی مهم محسوب می*شود.

    منبع: [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ] [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]
  2. #2
    shopintex
    كاربر عادي
    تاریخ عضویت
    2016 Dec
    نوشته ها
    21
    0
    0
    ممنون مفید بود
    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ] | [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 RC 2