اول کلید برای اینکه در طراحی UX را کامل رعایت کرده باشیم اینه که اول از همه بدونیم از کجا می آید ، که کمک میکنه بتونیم مشکلمون رو بشناسیم و در برابر اون به رفع مشکل بپردازیم.

در هر جا که ممکن است شما تو پروسه ی بر طرف کردن نقص ها و وام های طراحی باشین خیلی در موقعیتی که هستین خودتون رو گرفتار نکنین چراکه شما ممکنه وام ها ی دیگه ای که به طراحی باید بدین رو – به این معنی که یه کار هایی رو باید انجام بدین که طراحی خوبی داشته باشین را -فراموش کنین . همیشه ممکن است هنوز یه قدم باشه که برای طراحی عالی باید طی کنین.
قابلیت استفاده از تحقیق و آزمایش
برای محافظت در برابر عدم کم و کاستی در UX ، برای کاری که داریم ازش حمایت می کنیم ، امری ضروری است که به پیچیدگی های کار واقف باشیم. هر چی شما بیشتر از کاربران خودتون مطلع باشین ، نقص کمتری در کارتون دارین. متاسفانه این که کسانی که در UX وقت می گذارند تحقیق در ارتباط با کاربران را جدی نمی گیرند.
شما دلایل مختلفی پیدا می کنین تا تقصیر رو گردنش بندازین. از هزینه ها گرفته تا معامنت مشتریان. آزمایش نکردن هم مشکلاتی دارد چند دفعه شده که بشنوین که این مشکلی که بهش برخورد می کنین آزمایشیه زمانش رسیده بازاریابی کنین؟ ددلاین های کوتاه و اعتماد بر معیار های پذیرش مشترین همه به معنیه استفاده نکردن از قابلیت آزمایش است. خیلی از کمپانی ها هم حتی به این باورند که تضمین کیفیت تنها چیزیه که ارزش داره!
[برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]