ورود به حساب ثبت نام جدید فراموشی کلمه عبور
برای ورود به حساب کاربری خود، نام کاربری و کلمه عبورتان را در زیر وارد کرده و روی “ ورود به حساب” کلیک کنید.





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.





نمایش نتایج: از 1 به 3 از 3
  1. #1
    signweb
    كاربر عادي
    تاریخ عضویت
    2016 Sep
    نوشته ها
    82
    0
    1
    نوشته های وبلاگ
    2

    Red face اصول قواعد در طراحی سایت و طراحی وب سایت

    اصول قواعد در طراحی سایت و طراحی وب سایت

    امروز می خواهیم در مورد اصول [B][برای نمایش لینک باید عضو شوید. ][/B] و طراحی وب سایت گفتگو کنیم سعی کنید این مطلب را که حاصل 4 سال تجربه کاری ما در زمینه طراحی سایت هست را به خوبی بخوانید و در سایت های خود استفاده کنید

    اصل موفقیت یک سایت رتبه خوب در گوگل با کلمه کلیدی مناسب هست

    سئو سایت

    سئو سایت باید زیر نظر یک متخصص سئو انجام شود چون اگر کاری در سایت خود کردید دیگر برگشت پذیر نیست رتبه اول در کلمه کلیدی خوب هست ولی کم کم از تکنیک های سیاه گوگل استفاده نکنید سعی کنید این مطلب را در مورد سئو سایت را مطالعه کنید



    طراحی گرافیک سایت

    طراحی گرافیک سایت و رنگ بندی سایت یکی از عوامل موفقیت های یک [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ] هست کاری نداریم که الان همه سایت ها شکل هم شده اند و سایت جذاب و حرفه ای نیست شما سعی کنید برای طراحی وب سایت خود از یک گرافیک قدرتمند استفاده کنید


    طراحی موبایلی سایت

    طراحی موبایلی [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ] و مشاهده سایت در اسمارت فون ها با سایزهای مختلف هم خیلی می تواند کمک کند به کاربران تا سایت را خیلی بهتر در موبایل ها و اسمارت فون های خود مشاهده کنند این خیلی می تواند کمک کند به موفقیت یک سایت


    قالب آماده

    چیزی که خیلی خیلی زیاد باب شده است در ایران به جز چند تا شرکت که طراحی اختصاصی می کنند بسیاری از شرکت ها از قالب های آماده و تم های استفاده می کنند که همین باعث شده است سایت ها شکل هم باشند

    منبع
    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]
    طراحی سایت مهندسین ساین وب

    [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]
  2. #2
    kasrakh93
    كاربر عادي
    تاریخ عضویت
    2016 Nov
    نوشته ها
    2
    0
    0
    اگرچه در [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ] فروشگاهی، ایجاد صفحاتی که بازدیدکنندگان را جذب نماید، بسیار مهم است؛ اما اینکه وب*سایت شما در اولین مراجعه مشتریان، چگونه رفتار می*کند و چه تأثیری در ذهن مشتری می*گذارد، به همان اندازه اهمیت دارد. یکی از اهداف اصلی سایت*های فروشگاهی هدایت مشتری به کالای موردنیاز برای خرید است. بنابراین در طراحی سایت*های فروشگاهی باید روشی به کار گرفته شود تا کاربر با سرعت و به*راحتی کالای موردنیاز خود را پیدا کند. علاوه بر این*ها تأمین امنیت مشتریان یکی از موارد ضروری در وب*سایت*های فروشگاهی است. این امنیت تنها مخصوص پرداخت وجه نیست و باید امنیت اطلاعات حریم خصوصی کاربران و اصل بودن جنس*ها نیز توسط فروشنده تضمین شود. این کار کمک می*کند کاربرانی که از سایت شما خرید کرده*اند برای خریدهای بعدی*شان نیز سایت شما را انتخاب نمایند.
    اگر صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید رعایت نکات زیر به شما کمک خواهند کرد تا بهتر و حرفه*ای*تر از گذشته عمل کنید اما اگر هنوز کسب*وکارتان وارد دنیای مجازی نشده است، بسته* پیشنهادی فروشگاه اینترنتی واحد طراحی و توسعه شرکت*هاست ایران، این مسیر را برای شما هموار خواهد کرد.

    بارگذاری سریع*تر
    پیشنهاد می*کنیم که قبل از شروع به کار کردن وب*سایت آن را با ابزارهای سنجش سرعت نظیر GTmetrix، بررسی نمایید. اگر بارگذاری صفحات به*طور میانگین بیشتر از ۳ ثانیه زمان ببرد نه*تنها ممکن است که مشتریان خود را از دست دهید بلکه رتبه سایت خود را نیز در لیست نتایج جستجو از دست می*دهید. در چند سال اخیر همواره بارگذاری سریع یک وب*سایت، موردتوجه موتورهای جستجو بوده است.

    ایجاد بخش سؤالات متداول (FAQ)
    صفحه سؤالات متداول ابزاری مناسب برای استفاده بهینه از زمان و راهی برای ارتباط بهتر با مشتریان است که به شما امکان می*دهد تا دغدغه*های مشتریان را برطرف کرده و ابهاماتشان را بدون اینکه لازم باشد به تک*تک آن*ها پاسخ دهید رفع نمایید. این صفحه شامل ویژگی*های محصول، شرایط پس دادن محصول، روش*های پرداخت و غیره می*باشد.

    بهینه*سازی برای موبایل
    اگر در طراحی سایت شما واکنش گرا بودن (responsive) رعایت نشود، بسیاری از مشتریان بالقوه خود که برای خرید از موبایل استفاده می*کنند را از دست خواهید داد. بنابراین توجه داشته باشید که سایت شما در تلفن*های هوشمند و تبلت ها، به*درستی نمایش داده شود.

    بخش نظرات مشتریان
    بخش نظرات کاربران در سایت*های فروشگاهی دارای اهمیت زیادی است زیرا نظرات کاربران در انتخاب و خرید دیگر مشتریان تأثیر بسزایی دارد. این صفحه باید به*گونه*ای طراحی شود که خریداران بتوانند به*راحتی نقطه نظرات خود را انتقال دهند و نظرات سایر کاربران را نیز مشاهده نمایند. از طرفی نظرات مشتریان می*تواند برای صاحب وب*سایت مفید باشد. این نکته را در نظر داشته باشید که برخی از کاربران فقط زمانی که نظر منفی دارند آن را بیان می*کنند و نظرات مثبت کمتر بازتاب می*یابد پس با صبر حوصله آماده شنیدن نظرات باشید و در صورت نیاز پاسخی منطقی و قانع*کننده به آن*ها بدهید.

    پرداخت ساده و آسان
    مشتریان وب*سایت شما باید بتوانند به*آسانی و در بستری کاملاً ایمن، سفارش خود را ثبت و پرداخت نمایند. اگر می*خواهید تجربه یک خرید لذت*بخش را برای مشتریان خود فراهم آورید؛ روند پرداخت را تا حد ممکن ساده کنید. درصورتی*که فرآیند خرید پیچیده باشد مشتریان از خرید خود منصرف خواهند شد و به سراغ یک سایت دیگر خواهند رفت.

    دوست دارید از رقبایتان متمایز باشید؟ این موارد را در نظر داشته باشید:
    از محصولات‎تان عکس*های جذاب تهیه کنید
    برخلاف خرید حضوری در خرید آنلاین کاربر نمی*تواند کالای موردنظرش را از نزدیک مشاهده نماید بنابراین برای اطمینان و انتخاب بهتر مشتریان، از کیفیت کالا عکس*های واضح، باکیفیت، جذاب و در حالت*ها و زوایای مختلف در سایت قرار دهید.

    یک تجربه کاربری (User Experience) عالی فراهم کنید
    به مشتریان خود چیزی بیش از چند تصویر از محصولات فروشگاهتان ارائه دهید. به*طور مثال اگر در سایتتان دستگاهی برای فروش قرار داده*اید ویژگی*ها، مشخصات فنی، نقد و بررسی، نظرات کاربران و محصولات مرتبط با آن دستگاه را نیز ذکر نمایید. به*عبارت*دیگر، همواره اطلاعات کاملی از یک محصول ارائه کنید تا کاربران بتوانند به*درستی تصمیم بگیرند و یک خرید مطمئن انجام دهند. علاوه بر این موارد، در چیدمان عناصر وب*سایتتان نیز دقت کافی داشته باشید، دکمه خرید و سبد محصولات را با رنگی متمایز و در مکان مناسب قرار دهید تا مشتریان بتوانند یک محصول را به*آسانی به سبد خرید خود اضافه و تسویه کنند.

    محصولات مرتبط و مشابه را پیشنهاد دهید
    هنگامی*که کاربر محصول موردنظر خود را در سایت پیدا می*کند با پیشنهاد دادن محصولات مشابه و فراهم کردن امکان مقایسه کالاها، تصمیم*گیری را برای کاربر ساده*تر کنید.

    دسترسی به بخش*های مختلف را آسان کنید
    برای خرید آنلاین یک قاعده ساده وجود دارد: پیدا کردن محصول مورد نظر، کسب اطلاعات و در نهایت خرید آن. ابتدا کاربر کالای موردنظر را می‎یابد و اگر بخواهد اطلاعات بیشتری درباره یک محصول کسب نماید، باید بتواند تنها با یک کلیک به آن برسد. بنابراین سعی کنید جستجو و پیدا کردن محصول در سایت سریع و ساده باشد.
  3. #3
    kasrakh93
    كاربر عادي
    تاریخ عضویت
    2016 Nov
    نوشته ها
    2
    0
    0

    توصیه هایی برای طراحی وب سایت فروشگاهی

    اگرچه در [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ] فروشگاهی، ایجاد صفحاتی که بازدیدکنندگان را جذب نماید، بسیار مهم است؛ اما اینکه وب*سایت شما در اولین مراجعه مشتریان، چگونه رفتار می*کند و چه تأثیری در ذهن مشتری می*گذارد، به همان اندازه اهمیت دارد. یکی از اهداف اصلی سایت*های فروشگاهی هدایت مشتری به کالای موردنیاز برای خرید است. بنابراین در طراحی سایت*های فروشگاهی باید روشی به کار گرفته شود تا کاربر با سرعت و به*راحتی کالای موردنیاز خود را پیدا کند. علاوه بر این*ها تأمین امنیت مشتریان یکی از موارد ضروری در وب*سایت*های فروشگاهی است. این امنیت تنها مخصوص پرداخت وجه نیست و باید امنیت اطلاعات حریم خصوصی کاربران و اصل بودن جنس*ها نیز توسط فروشنده تضمین شود. این کار کمک می*کند کاربرانی که از سایت شما خرید کرده*اند برای خریدهای بعدی*شان نیز سایت شما را انتخاب نمایند.
    اگر صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید رعایت نکات زیر به شما کمک خواهند کرد تا بهتر و حرفه*ای*تر از گذشته عمل کنید اما اگر هنوز کسب*وکارتان وارد دنیای مجازی نشده است، بسته* پیشنهادی فروشگاه اینترنتی واحد طراحی و توسعه شرکت*هاست ایران، این مسیر را برای شما هموار خواهد کرد.

    بارگذاری سریع*تر
    پیشنهاد می*کنیم که قبل از شروع به کار کردن وب*سایت آن را با ابزارهای سنجش سرعت نظیر GTmetrix، بررسی نمایید. اگر بارگذاری صفحات به*طور میانگین بیشتر از ۳ ثانیه زمان ببرد نه*تنها ممکن است که مشتریان خود را از دست دهید بلکه رتبه سایت خود را نیز در لیست نتایج جستجو از دست می*دهید. در چند سال اخیر همواره بارگذاری سریع یک وب*سایت، موردتوجه موتورهای جستجو بوده است.

    ایجاد بخش سؤالات متداول (FAQ)
    صفحه سؤالات متداول ابزاری مناسب برای استفاده بهینه از زمان و راهی برای ارتباط بهتر با مشتریان است که به شما امکان می*دهد تا دغدغه*های مشتریان را برطرف کرده و ابهاماتشان را بدون اینکه لازم باشد به تک*تک آن*ها پاسخ دهید رفع نمایید. این صفحه شامل ویژگی*های محصول، شرایط پس دادن محصول، روش*های پرداخت و غیره می*باشد.

    بهینه*سازی برای موبایل
    اگر در طراحی سایت شما واکنش گرا بودن (responsive) رعایت نشود، بسیاری از مشتریان بالقوه خود که برای خرید از موبایل استفاده می*کنند را از دست خواهید داد. بنابراین توجه داشته باشید که سایت شما در تلفن*های هوشمند و تبلت ها، به*درستی نمایش داده شود.

    بخش نظرات مشتریان
    بخش نظرات کاربران در سایت*های فروشگاهی دارای اهمیت زیادی است زیرا نظرات کاربران در انتخاب و خرید دیگر مشتریان تأثیر بسزایی دارد. این صفحه باید به*گونه*ای طراحی شود که خریداران بتوانند به*راحتی نقطه نظرات خود را انتقال دهند و نظرات سایر کاربران را نیز مشاهده نمایند. از طرفی نظرات مشتریان می*تواند برای صاحب وب*سایت مفید باشد. این نکته را در نظر داشته باشید که برخی از کاربران فقط زمانی که نظر منفی دارند آن را بیان می*کنند و نظرات مثبت کمتر بازتاب می*یابد پس با صبر حوصله آماده شنیدن نظرات باشید و در صورت نیاز پاسخی منطقی و قانع*کننده به آن*ها بدهید.

    پرداخت ساده و آسان
    مشتریان وب*سایت شما باید بتوانند به*آسانی و در بستری کاملاً ایمن، سفارش خود را ثبت و پرداخت نمایند. اگر می*خواهید تجربه یک خرید لذت*بخش را برای مشتریان خود فراهم آورید؛ روند پرداخت را تا حد ممکن ساده کنید. درصورتی*که فرآیند خرید پیچیده باشد مشتریان از خرید خود منصرف خواهند شد و به سراغ یک سایت دیگر خواهند رفت.

    دوست دارید از رقبایتان متمایز باشید؟ این موارد را در نظر داشته باشید:
    از محصولات‎تان عکس*های جذاب تهیه کنید
    برخلاف خرید حضوری در خرید آنلاین کاربر نمی*تواند کالای موردنظرش را از نزدیک مشاهده نماید بنابراین برای اطمینان و انتخاب بهتر مشتریان، از کیفیت کالا عکس*های واضح، باکیفیت، جذاب و در حالت*ها و زوایای مختلف در سایت قرار دهید.

    یک تجربه کاربری (User Experience) عالی فراهم کنید
    به مشتریان خود چیزی بیش از چند تصویر از محصولات فروشگاهتان ارائه دهید. به*طور مثال اگر در سایتتان دستگاهی برای فروش قرار داده*اید ویژگی*ها، مشخصات فنی، نقد و بررسی، نظرات کاربران و محصولات مرتبط با آن دستگاه را نیز ذکر نمایید. به*عبارت*دیگر، همواره اطلاعات کاملی از یک محصول ارائه کنید تا کاربران بتوانند به*درستی تصمیم بگیرند و یک خرید مطمئن انجام دهند. علاوه بر این موارد، در چیدمان عناصر وب*سایتتان نیز دقت کافی داشته باشید، دکمه خرید و سبد محصولات را با رنگی متمایز و در مکان مناسب قرار دهید تا مشتریان بتوانند یک محصول را به*آسانی به سبد خرید خود اضافه و تسویه کنند.

    محصولات مرتبط و مشابه را پیشنهاد دهید
    هنگامی*که کاربر محصول موردنظر خود را در سایت پیدا می*کند با پیشنهاد دادن محصولات مشابه و فراهم کردن امکان مقایسه کالاها، تصمیم*گیری را برای کاربر ساده*تر کنید.

    دسترسی به بخش*های مختلف را آسان کنید
    برای خرید آنلاین یک قاعده ساده وجود دارد: پیدا کردن محصول مورد نظر، کسب اطلاعات و در نهایت خرید آن. ابتدا کاربر کالای موردنظر را می‎یابد و اگر بخواهد اطلاعات بیشتری درباره یک محصول کسب نماید، باید بتواند تنها با یک کلیک به آن برسد. بنابراین سعی کنید جستجو و پیدا کردن محصول در سایت سریع و ساده باشد.
نمایش نتایج: از 1 به 3 از 3

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 RC 2