به عنوان یک صاحب تجارت به هر آن چیزی که می*شنوید یا می*خوانید اعتماد نکنید. حتی به شما توصیه می*کنیم که اطلاعاتی* که ما در اختیارتان قرار میدهیم را نیز مجدد مورد بررسی قرار دهید. بخاطر داشته باشید که توصیه*ها و ایده*های بازاریابی پیامکی باید موجب شود تا شما در مسیر درست پیشرفت قرار گیرید.

برای شروع بازاریابی پیامکی افراد به دنبال اطلاعات میروند و تلاش میکنند تا راهی* را برای آغاز کار خود پیدا کنند. یکی* از شیوه هایی که ممکن است پیش رو قرار گیرد در این جمله خلاصه میشود: " هرچه تعداد شماره*های شما در لیست پیامکی بیشتر باشد، عملکرد بهتری خواهید داشت ". تا به امروز این جمله میتواند یکی* از بدترین توصیه*ها در زمینه[برای نمایش لینک باید عضو شوید. ] باشد، چرا که بطور کامل اشتباه می*باشد.

اگر به صورت سطحی به این موضوع بپردازیم ممکن است توصیه خوبی* بنظر آید. تصور کنید که در طول یک شب تعداد عضو*های لیست پیامکی خود را از ۵ نفر به ۱۰۰۰۰ نفر برسانید. بنظر موفقیت چشم گیری خواهد آمد، اینطور نیست؟ اما باید بگوییم که در زمینه اس*ام*اس انبوه، کیفیت نسبت به کمیت ارجحیت خواهد داشت.

شما باید قادر باشید با استفاده از شیوه*های صحیح، لیست پیامکی خود را گسترش دهید. در صورتی* که به صورت اتفاقی* لیست خود را بیشتر و بیشتر کنید، این احتمال وجود دارد که افراد بسیار زیادی در آن قرار گیرند که هیچ علاقه*ای به پیامک*ها و حتی برند شما ندارند. بنابراین حتی اگر شما بهترین پیشنهاد*ها را هم ارائه دهید به موفقیت نخواهید رسید.[برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]

شما میتوانید به کمک یک استراتژی مناسب افرادی را در لیست خود جمع آوری نمائید که منتظر دریافت پیامک*های گروهی شما هستند. در صورتی* که مخاطبین صحیح در سامانه پیامکی شما عضو باشند، احتمال موفقیت شما در بازاریابی اس*ام*اسی بسیار بیشتر خواهد بود.

بنابراین حتی اگر شما ۱۰۰ نفر عضو در لیست خود داشته باشید، هیچ اشکالی* ندارد. در صورتی* که کلیه این ۱۰۰ نفر از نظر کیفی با برند و کمپانی شما سازگار هستند، میتوانند نقش بسیار کلیدی در موفقیت کمپانی شما ایفا کنند.[برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]