در مقاله گذشته درباره اهمیت رنگ و تاثیر آن بر مخاطب صحبت کردیم. رنگ*ها بر رفتار خریدار، میزان اعتماد و گرایش او به محصول شما تاثیرگذار هستند. در این مقاله قصد داریم تا با معرفی چند سایت، کار شما را برای انتخاب رنگ*های مناسب آسان*تر کنیم.

رنگ یکی از ابزار روانشناسی در تاثیرگذاری روی افراد محسوب می*شود. انتخاب مناسب رنگ برای لوگو یا زمینه کلی وب سایت شما، می*تواند مخاطبان را تشویق به خرید بیش*تر از شما کند یا بالعکس نقش دافعه داشته باشد. رنگ*ها حاوی پیام*های مثبت و منفی هستند.
رنگ*ها بر رفتار خریدار، میزان اعتماد و گرایش او به محصول شما تاثیرگذار هستند. البته نحوه تاثیرگذاری بر تمام افراد یکسان نیست اما قدرت رنگ*ها انکارناپذیر است. آیا رنگ برند شما با محصولی که ارائه می*کنید متناسب است؟ به عنوان مثال به نظر شما انتخاب رنگ آبی برای یک وب سایت فروش فست*فود مناسب به نظر می*رسد؟ به جای استفاده از رنگ*های کلیشه*ای و تکراری، رنگی را برای خود انتخاب کنید که با محصول شما متناسب باشد.

سایت [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]
با انتخاب یک رنگ اصلی، چهار رنگ دیگر بر اساس استانداردها به شما پیشنهاد می*شود. هم*چنین از منو می*توانید حالت*های مختلف مورد نیاز خود را انتخاب کنید (مثلا shades).

سایت [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]

سایت [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]

سایت [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]

سایت [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]

سایت [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]

سایت [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]

سایت [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]

سایت [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]

سایت [برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]


[برای نمایش لینک باید عضو شوید. ]