- Tab Content
- TehranSD فعالیت
- پیغام بازدید کنندگان
- درباره من
8 پیغام بازدید کنندگان
اطلاعات عمومی
درباره TehranSD
- زندگينامه:
- سئو داخلی چیست؟
به مجموعه اقدامات داخل سایت برای ایجاد ارتباط بهتر با کاربر و موتورجستجو سئو داخلی گفته می شود.
بستگی به میزان رقابت کلمات کلیدی دارد اما آمار های حاکی از آن است که سئو داخلی حدودا ۴۰% از فاکتورهای رتبه بندی گوگل را در بر می گیرد.
آموزش مرحله به مرحله سئو داخلی سایت
در نظر داشته باشید که به دلیل نامعلوم بودن فاکتورهای رتبه بندی گوگل محتوا این چک لیست تا حدی بر اساس میزان اهمیت طبقه بندی شده است.
۱- آدرس صفحه
Page URL
معمولا آدرس صفحه بیانگر محتوای داخل آن است پس بهتر است کوتاه و در عین حال کاربردی باشد. گوگل به ۵ کلمه اول در آدرس صفحه اهمیت بیشتری نسبت به مابقی می دهد. تحقیقات نشان داده است که آدرس های کوتاه و متمرکز نتایج بهتری را کسب می کنند.
جالب است بدانید وجود کلمه کلیدی اصلی یا مترادف در آدرس از نظر ارزش گذاری جزو کم اهمیت ها بوده و در ۲۰۱۹ از اهمیت بالایی برخوردار نیست.
معمولا آنکر تکست لینک های خارجی حاوی کلمات URL می باشند پس وجود کلمه کلیدی در آدرس می تواند در دراز مدت به یکی از موثر ترین عوامل تاثیر گذار بر بهبود رتبه تبدیل شود.
به این نکات دقیق کنید
از آدرس های پیش فرض سیستم مدیریت محتوا استفاده نکنید.
کلمه کلیدی در ابتدای تگ عنوان قرار بگیرد.
محتویات آدرس کوتاه و متمرکز بر روی عبارت کلیدی اصلی باشد.
ترجیحا از کارکتر های فارسی استفاده کنید.
۲- کلمه کلیدی در ابتدای عنوان صفحه
تگ تایتل مهم ترین فاکتور در سئو درون صفحه است. نگاهی به لیست زیر کنید:
از کلمات کلیدی مترادف با کلمه اصلی در عنوان استفاده شود.
عنوان بیشتر از حد تعیین شده نباشد.
استفاده از عنوان تکراری ممنوع.
از کلمات کلیدی دباله دار استفاده کنید (Long Tail Keywords)
در صورت تکرار کلمه کلیدی بیش از ۳ بار کل عنوان صفحه در نتایج جستجو نمایش داده نخواهد شد.
۳- سر تیتر (Heading)
H۱
سرتیتر ها از مهم ترین بخش های سئو داخلی هستند، در بسیاری از مواقع کاربر به دلیل عدم وجود زمان کافی یا هر دلیل دیگری تنها اقدام به بررسی سرتیتر های صفحه کرده و از خواندن کل مطلب خودداری می کنند.
در این بین تگ H۱ مهم ترین آنهاست و H۲، H۳، H۴، H۵ به ترتیب ارزش گذاری می شوند، این تگ پس از عنوان مهم ترین تگ در داخل صفحه از دیدگاه موتورهای جستجو است.
۴- مالتی مدیا: تصویر، ویدئو، پادکست
مالتی مدیا
صفحه ای که در آن مالتی مدیایی تصویری، ویدئویی یا حتی صوتی باشد چندین و چند برار ارتباط بهتری با خواننده بر قرار میکند. وجود ویدئو، پادکست، تصاویرو اینفوگرافیک زمان ماندگاری کاربران در سایت را افزایش داده و باعث پایین آمدن نرخ بانس ریت می شود.
بانس ریت به میزان زمان ماندگاری کاربر در سایت گفته می شود که یکی از فاکتورها در رتبه بندی گوگل است.
۵- استفاده از کلمات مکمل در تیتر
با به کار گیری از ابزارهای تحقیقات کلید واژه کلمات مرتبط با کلمه اصلی یا کلمه ریشه ای را پیدا کنید و سپس در H۱ در H۲ از آن ها استفاده کنید.
- محل سكونت:
- تهران
- علايق:
- کار سئو
- شغل , تخصص:
- سئو کار
- زبان مورد علاقه:
- انگلیسی
آمار
مجموع پست ها
- مجموع پست ها
- 2
- میانگین پستها در طول روز
- 0.00
پیغام بازدید کنندگان
- مجموع پیغام ها
- 8
- جدید ترین پیام
- 2020-08-22, 04:53 PM
تمام تشکر ها
- تمام تشکر ها
- 0
- تشکر شده 0 بار در 0 ارسال.
اطلاعات عمومی
- تاریخ و زمان آخرین فعالیت درسایت
- 2020-10-11, 02:35 PM
- تاریخ عضویت
- 2015-10-23
- معارفه ها
- 0