Crm چیست و چرا برای کسب و کارتان حیاتی است؟
[SIZE=5][COLOR="#0000FF"][URL="https://www.zoomit.ir/2019/1/15/311656/parmisoft-crm/"] CRM چیست؟ [/URL][/COLOR][/SIZE]مخفف چه چیزی است و چرا برای کسب*وکارتان باید به آن اهمیت دهید؟ CRM چگونه می*تواند کسب*وکار شما را سودآور کند؟
چطور CRM با واحدهای فروش، بازاریابی و خدمات پشتیبانی مشتری آمیخته می*شود؟ مشتری را در اول قرار دهید، ساختار سازمانی را بشکنید تا تبدیل به یک سازمان مشتری محور شوید.
CRM چیزی فراتر از تکنولوژی است. اگر به*درستی اعمال شود، به شما کمک می*کند که روابط با مشتری را بهتر مدیریت کنید و درآمد خود را افزایش داده و یک تجربه فوق مشتری ایجاد کنید.
CRM مخفف Customer Relationship Management به معنی مدیریت روابط مشتری است.
CRM برای این موضوع طراحی شده است که شرکت*های بزرگ بتوانند درآمد و سود خود را افزایش داده، هزینه*ها را کاهش داده و در نهایت وفاداری مشتری را بهبود ببخشند.
فلسفه CRM بسیار ساده است:
مشتری را اول قرار بده!
هنگامی که کسب*وکار شما به هر تراکنشی از دریچه چشم مشتری نگاه کند، تجربه بهتری را به مشتری عرضه می*کند که این موضوع وفاداری مشتری را به کسب*وکار شما افزایش می*دهد. نتایج بررسی*ها و مطالعات مختلف نشان می*دهد که ارزش مشتریان وفادار چیزی نزدیک به ۱۰ برابر اولین خرید آن*ها است. بنابراین، فراهم آوردن یک تجربه جالب توجه برای مشتری، ضرورتی انکارناپذیر برای رشد و توسعه کسب*وکار است و یکی از مواردی که نقش بسیار مهمی در رقم خوردن این تجربه دارد، نحوه مدیریت ارتباط با مشتری است.
نرم افزار [SIZE=5][COLOR="#0000FF"][URL="https://www.zoomit.ir/2019/1/15/311656/parmisoft-crm/"] CRM چیست؟ [/URL][/COLOR][/SIZE] و چه*کار می*کند؟
آشنایی با [SIZE=7][URL="https://parmisoft.com/products/crm/"]نرم افزار CRM[/URL] [/SIZE]: نرم*افزاری است که اطلاعات تماس مشتری، مانند ایمیل، تلفن، وبسایت، پروفایل رسانه*های اجتماعی و مواردی از این دست را ثبت می*کند. به*علاوه، این سیستم می*تواند اطلاعات دیگری مانند اخبار فعالیت*های شرکت مورد نظر را به*طور خودکار دریافت کرده و جزئیاتی همچون علایق شخصی مشتری در تعاملات را نیز ثبت کند.
مشخصه*های رایج نرم*افزارهای CRM شامل موارد زیر می*شوند:
· اتوماسیون بازاریابی: ابزارهای CRM می*توانند چرخه حیات مشتری را تقویت کنند. این ابزارها می*توانند وظایف تکراری را به*صورت خودکار انجام دهند. به*عنوان مثال، زمانی که یک مشتری به*عنوان مشتری جدید وارد سازمان می*شود، سیستم مطالب مربوط به بازاریابی را از طریق ایمیل یا رسانه*های اجتماعی برای او ارسال کرده تا به یک مشتری دائمی تبدیل شود.
· اتوماسیون نیروی فروش: اتوماسیون نیروی فروش غالبا به*عنوان مدیریت نیروی فروش شناخته می*شود و هدفش این است که از دوباره*کاری بین کارشناس فروش و مشتری جلوگیری کند و این سیستم از طریق پیگیری خودکار تمامی تماس*های قبلی مشتری و فروشنده، این کار را انجام می*دهد.
· اتوماسیون مرکز ارتباط: اتوماسیون مرکز ارتباط به این منظور طراحی شده که جنبه*های خسته*کننده*ی وظایف کارمند مرکز ارتباطی را کاهش دهد. این خودکارسازی می*تواند شامل صدای از قبل ضبط*شده باشد که برای حل مشکل یا توزیع اطلاعات به مشتریان به کار می*رود. ابزارهای نرم*افزاری مختلف که با ابزارهای دیگری که روی دسکتاپ کارمند قرار دارند، ادغام می*شوند، می*توانند به درخواست*های مشتریان رسیدگی کنند تا زمان تماس*های تلفنی کوتاه شده و فرآیند خدمات مشتریان ساده*تر شود.
· تکنولوژی مکان*های جغرافیایی یا خدمات مبتنی بر مکان: بعضی از سیستم*های CRM شامل تکنولوژی*هایی می*شوند که می*توانند با اپلیکیشن*های وابسته به GPS ادغام شده و کمپین*های بازاریابی را بر اساس مکان جغرافیایی مشتری دسته*بندی کنند. تکنولوژی مکان*های جغرافیایی همچنین می*توانند به*عنوان ابزار مدیریت شبکه با هدف پیدا کردن مشتریان احتمالی بر اساس مناطق جغرافیایی و مکان به کار گرفته می*شود.
[SIZE=7][URL="https://parmisoft.com/products/crm/"]نرم افزار CRM[/URL] [/SIZE]
سیستم CRM این اطلاعات را سازماندهی می*کند تا بتواند تاریخچه کاملی از تعاملات افراد و شرکت*های مختلف را در اختیار شما قرار بدهد تا از این طریق درک بهتری نسبت به رابطه خود در طول زمان پیدا کنید.
نرم*افزار CRM با ثبت تعاملات مشتری با کسب*وکار و نشان دادن یک نمای ۳۶۰ درجه*ای از وی و همچنین با فراهم آوردن اطلاعات مورد نیاز برای داشتن مکالمات بهتر با مشتریان، امکان مدیریت بهتر ارتباط با مشتری را فراهم می*آورد.
معرفی یکی از بهترین نرم افزارهای CRM
[SIZE=7][URL="https://parmisoft.com/products/crm/"]نرم افزار CRM[/URL] [/SIZE] پارمیسافت به*صورت خودکار وظایف و پیگیری*های مشخص*شده برای کارمندان را در زمان*های معین به آن*ها یادآوری می*کند. این نرم*افزار تحت وب امکان اتصال به سانترال مرکزی شرکت یا سازمان شما را دارد؛ و روند آن به این صورت است که هر وقت تلفن شروع به زنگ زدن می*کند، اطلاعات مشتری در سیستم نمایش داده می*شود که به*سادگی و به*سرعت می*تواند به تاریخچه و سوابق مشتری دسترسی پیدا کرد. این سوابق عبارتند از: تماس*های انجام*شده، پیامک*ها، ایمیل*ها، فکس*ها، پیگیری*های انجام*شده، قراردادها، نمایش وضعیت کارهای کنونی مشتری و اینکه همکاران در تماس*های قبلی با مشتری چه مباحثی را دنبال کردند و نتیجه تماس*های قبلی چه بوده است.
همچنین امکان انجام درخواست*های درون سازمانی مانند درخواست مرخصی, درخواست برگزاری جلسه و سایر درخواست*های داخلی که ممکن است در کسب*وکار خود داشته باشید را می*توانید در نرم*افزار CRM به*راحتی هدایت کنید. می*توانید آمار و نمودارهای گویایی از وضعیت کسب*وکار و سازمان خود داشته باشید که در تصمیم*گیری*های اساسی به شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد.
امکانات CRM پارمیسافت:
· داشبورد مدیریتی
· محصولات
· مدیریت مشتری
· نمایندگی*ها
· اتصال به سانترال
· وظایف و یادآوری*ها
· فروش
· درخواست*ها (تیکتینگ)
· پیگیری*ها
· اطلاعیه و دستورالعمل*ها
· سطوح دسترسی
· خدمات پس از فروش
· گردش کار
· پنل مشتریان
· مدیریت پرسنل
· اطلاع*رسانی
برای مطالعه*ی ادامه*ی متن به [SIZE=5][COLOR="#0000FF"][URL="https://www.zoomit.ir/2019/1/15/311656/parmisoft-crm/"] CRM چیست؟ [/URL][/COLOR][/SIZE] مراجعه کنید.