ورود به حساب ثبت نام جدید فراموشی کلمه عبور
برای ورود به حساب کاربری خود، نام کاربری و کلمه عبورتان را در زیر وارد کرده و روی “ ورود به حساب” کلیک کنید.





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.





View RSS Feed

arg89

نرم افزار crm - مدیریت ارتباط با مشتریان

امتیاز به این نوشته
توسط arg89 مورخ 2018-12-17 در 12:37 PM (264 نمایش ها)
CRM یک راه تضمین شده برای مدیریت آسان
با استفاده از نرم [COLOR="#0000FF"][URL="http://parmisoft.com/products/crm/"]افزار crm [/URL][/COLOR]نیازی نیست همیشه در محل کار حضور فیزیکی داشته باشید تا کارمندان کار خود را به خوبی انجام دهند. بلکه می*توانید در هر مکانی که هستید با دسترسی به اینترنت کسب و کار خود را مدیریت کنید. با استفاده از نرم [COLOR="#0000FF"][URL="http://parmisoft.com/products/crm/"]افزار crm [/URL][/COLOR]کارمندان می*دانند که کم کاری و یا هر گونه سوءاستفاده ایی از چشم شما مخفی نخواهد ماند و هچنین گزارشاتی که از نحوه عملکرد آنها بدست می آورید میتواند باعث ایجاد انگیزه برای آنها بشود و کارها همیشه به خوبی انجام بپذیرند.

طبیعتا برای شما و سایر اعضای شرکت اتفاق افتاده که به دلیل مشغله کاری، بعضی از وظایف به موقع انجام نشده و یا خیلی پیگیریهایی که میتوانستند مشتریان احتمالی را به مشتریان واقعی تبدیل کنند به دلیل فراموش شدن یا به موقع پیگیری نشدن این شانس را از دست داده اند. این فراموشی*ها آمار قابل توجهی را در شرکت*ها و سازمان*ها به خود اختصاص داده اند که با جلوگیری از آنها می*توان نتایج شگفت انگیزی را در کسب وکار مشاهده کرد.

ویژگی*های کلی نرم افزار CRM
نرم [COLOR="#0000FF"][URL="http://parmisoft.com/products/crm/"]افزار crm [/URL][/COLOR]به صورت خودکار وظایف و پیگیری*های مشخص شده برای کارمندان را در زمان*های معین به آن*ها یادآوری می*کند.

این نرم افزار تحت وب امکان اتصال به سانترال مرکزی شرکت یا سازمان شما را دارد؛ و روند آن به این صورت است که هر وقت تلفن شروع به زنگ زدن می*کند اطلاعات مشتری در سیستم نمایش داده می*شود که به سادگی و به سرعت می*تواند به تاریخچه و سوابق مشتری دسترستی پیدا کرد.

این سوابق عبارتند از: تماس های انجام شده، پیامک*ها، ایمیل*ها، فکس ها، پیگیری*های انجام شده، قراردادها، نمایش وضعیت کارهای کنونی مشتری و اینکه همکاران در تماس های قبلی با مشتری چه مباحثی را دنبال کردند و نتیجه تماس های قبلی چه بوده است.

برای مطالعه*ی متن کامل این مقاله می*توانید به CRM سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان مراجعه کنید.

Updated 2018-12-18 at 10:31 AM by arg89

برچسب ها: نرم افزار crm ویرایش برچسب ها
دسته بندی ها
دسته بندی نشده

نظر


Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0 RC 2