نرم افزار crm - مدیریت ارتباط با مشتریان
CRM یک راه تضمین شده برای مدیریت آسان
با استفاده از نرم [COLOR="#0000FF"][URL="http://parmisoft.com/products/crm/"]افزار crm [/URL][/COLOR]نیازی نیست همیشه در محل کار حضور فیزیکی داشته باشید تا کارمندان کار خود را به خوبی انجام دهند. بلکه می*توانید در هر مکانی که هستید با دسترسی به اینترنت کسب و کار خود را مدیریت کنید. با استفاده از نرم [COLOR="#0000FF"][URL="http://parmisoft.com/products/crm/"]افزار crm [/URL][/COLOR]کارمندان می*دانند که کم کاری و یا هر گونه سوءاستفاده ایی از چشم شما مخفی نخواهد ماند و هچنین گزارشاتی که از نحوه عملکرد آنها بدست می آورید میتواند باعث ایجاد انگیزه برای آنها بشود و کارها همیشه به خوبی انجام بپذیرند.
طبیعتا برای شما و سایر اعضای شرکت اتفاق افتاده که به دلیل مشغله کاری، بعضی از وظایف به موقع انجام نشده و یا خیلی پیگیریهایی که میتوانستند مشتریان احتمالی را به مشتریان واقعی تبدیل کنند به دلیل فراموش شدن یا به موقع پیگیری نشدن این شانس را از دست داده اند. این فراموشی*ها آمار قابل توجهی را در شرکت*ها و سازمان*ها به خود اختصاص داده اند که با جلوگیری از آنها می*توان نتایج شگفت انگیزی را در کسب وکار مشاهده کرد.
ویژگی*های کلی نرم افزار CRM
نرم [COLOR="#0000FF"][URL="http://parmisoft.com/products/crm/"]افزار crm [/URL][/COLOR]به صورت خودکار وظایف و پیگیری*های مشخص شده برای کارمندان را در زمان*های معین به آن*ها یادآوری می*کند.
این نرم افزار تحت وب امکان اتصال به سانترال مرکزی شرکت یا سازمان شما را دارد؛ و روند آن به این صورت است که هر وقت تلفن شروع به زنگ زدن می*کند اطلاعات مشتری در سیستم نمایش داده می*شود که به سادگی و به سرعت می*تواند به تاریخچه و سوابق مشتری دسترستی پیدا کرد.
این سوابق عبارتند از: تماس های انجام شده، پیامک*ها، ایمیل*ها، فکس ها، پیگیری*های انجام شده، قراردادها، نمایش وضعیت کارهای کنونی مشتری و اینکه همکاران در تماس های قبلی با مشتری چه مباحثی را دنبال کردند و نتیجه تماس های قبلی چه بوده است.
برای مطالعه*ی متن کامل این مقاله می*توانید به CRM سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان مراجعه کنید.